DEEL UW SUCCES

Imponeer uw doelgroep

Met een videoregistratie van uw evenement maakt u indruk op bezoekers. Een video kan exact laten zien wat uw evenement te bieden heeft, hoe de sfeer is en wat voor publiek erop af komt. Is het evenement goed bezocht? Wat vonden de bezoekers hiervan? Wat was het totale aanbod aan optredens en activiteiten. De kijker wordt meegenomen naar het event en vormt zich een beeld van wat er heeft plaatsgevonden. Een eventvideo laat alle hoogtepunten van het event zien.

Een eventvideo wordt vaak gebruikt om een feest, opening, festival of beurs te promoten. Een eventvideo dient tegelijkertijd ook als promo voor een volgend evenement. Ook tijdens uw event is de videoregistratie onmisbaar.

 SFEERIMPRESSIE | L’ORÉAL FEESTDAGEN SALE

Er zijn verschillende soorten eventvideo mogelijk om uw evenement vast te leggen zoals: aftermovie, evenementenregistratie, promotie video, sfeer impressie, etc. Dat komt omdat een eventvideo vele doeleinden kent.
Organiseert u een evenement of een feest? Dan wil je nadien toch aan iedereen laten zien dat het een groot succes was? Dit kan perfect met een aftermovie.

LOreal Feestdagen Sale Nederland

De opnames vinden plaats op de locatie van het evenement. Dit kan op een feest, beurs of congres zijn, maar ook op meer dan één locatie en op diverse dagen gefilmd. Wij werken met vaste en losse cameraopstellingen.

Wij willen in de belevingswereld van uw doelgroep stappen en dit vertalen wij door uw beeld om te zetten in uw boodschap voor uw doelgroep. Resultaat: een eventvideo die de boodschap goed overbrengt, zijn doel behaalt en bovendien breed ingezet kan worden. Binnen enkele dagen is uw eventvideo gereed en kunt u deze inzetten voor de doelen die u voor ogen heeft.

Ook verlengt een evenementenvideo de zichtbaarheid van het evenement. Via social media of een nieuwsbrief kan uw video direct gedeeld worden en kan daardoor dienen als promotievideo voor het volgende evenement. Samenvattend, een evenementen video draagt bij aan het succes van uw evenement en kan invloed hebben op de interesse van de kijker in een opvolgend evenement.

Promoot en deel uw event met uw doelgroep

U wilt toch ook meer bezoekers bij een volgende event?

Aftermovies zijn ideaal om te gebruiken ter promotie van uw festival of evenement. Bezoekers zullen het event tijdens het kijken van de beelden herbeleven. Kijkers die het evenement niet bezocht hebben, maar wel getwijfeld hebben zullen spijt hebben dat ze er niet zijn geweest en een volgende keer zullen ze niet meer twijfelen. Plaats de aftermovie op uw website of Facebookpagina en zorg hiermee voor zoveel mogelijk exposure en viraliteit. Hiermee bereikt u bovendien mensen die nog niet bekend waren met het evenement.De aftermovies kunnen op uw eigen Youtube kanaal geplaatst worden, zodat kijkers deze weer makkelijk kunnen delen op social media sites als Facebook, Instagram en Twitter. Door het liken en delen met hun vrienden zal de exposure van uw evenement nog meer bekendheid krijgen.

EEN

SFEER IMPRESSIE

TOOL

 VOOR SOCIAL MEDIA

Loreal Sale Facebook pagina Business Factory

CALL TO ACTION

VOOR VOLGEND EVENT

We hebben altijd zin in een kennismaking en brainstormsessie en gaan graag voor u aan de slag!

Neem gerust contact met ons op

Bellen kan ook: 06-246.78.119